본문 바로가기

көркем шығарманы оқыту мен талдау әдістемесі - әдебиет пәнін оқытудың тиімді жолдары > 자유게시판

본문 바로가기

회원메뉴

쇼핑몰 검색

회원로그인

회원가입

오늘 본 상품 0

없음

자유게시판

көркем шығарманы оқыту мен талдау әдістемесі - әдебиет пәнін оқытудың …

페이지 정보

profile_image
작성자 Alejandrin…
댓글 댓글 0건   조회Hit 67회   작성일Date 24-07-05 18:14

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
көркем шығарманы оқыту мен талдау әдістемесі - әдебиет пәнін оқытудың тиімді жолдары [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Көркем шығарманы оқыту мен талдау әдістемесі, әдебиет пәнін оқытудың тиімді жолдары
Әдебиет пәнінің негізі – көркем шығарманы оқыту мен әдіс-тәсілдері. Проблемалық Шығарма әдеби шығарманы талдау әдісі және тіл дамытудың тиімді құралы. Оқыту әдіс-тәсілдері мен оқу құралдары, тапсырма түрлері әзірленді. Қалыптастыру экспермиенті жүзеге асырылып, интерпретация арқылы студенттердің. Әдебиетті оқыту әдістемесі пәні, мақсат-міндеттері. Әдебиетті оқыту әдістемесінің қысқаша тарихы. Жалпы білім беретін мектептердегі әдебиет курсының мазмұны мен құрылысы. Әдебиетті. 1 Пәннің мақсаты мен міндеттері. «Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі» пәні бойынша студенттерге әдеби-тарихи, әдеби-теориялық мәліметтер мен практикалық дағдылар туралы жан-жақты түсінік. Оқушы әдебиет сабағында көркем шығарманы қабылдау керек.Бұл – оңай үрдіс емес. Қабылдау деген сіз бере салғанды ол ала қоятын зат емес. Ол – оқушының өзінің жан қалауымен, жүрек сезімімен. 1 КӨРКЕМ ШЫҒАРМАНЫ ПАЙДАЛАНУ МЕН ОҚЫТУ ЖОЛДАРЫ 5. 1.1 Көркем шығарманы оқыту әдістемесі 5. 1.2 Көркем шығарманы оқыту ерекшеліктері 7. 1.3 Көркем шығарманы оқыту барысында оқушылардың жас. Жолдары. Әдістері: Пікірталас Тақырыбы: Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша әдебиеттік оқу пәнін оқыту әдістемесі. Тақырыбы: М.Дулатов «Байлық» әңгімесіне ҚМЖ құру. 2-сынып. 2. Тақырыбы. Әуезов шығармашылығын мектепте оқыту А., «Жазушы», 1. «Мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеудегі отбасының ықпалы. Бастауыш сыныптардағы өзіндік жұмыстың маңызы». Қазақ әдебиеті. 1 КӨРКЕМ ШЫҒАРМАНЫ ПАЙДАЛАНУ МЕН ОҚЫТУ ЖОЛДАРЫ 5. 1.1 Көркем шығарманы оқыту әдістемесі 5. 1.2 Көркем шығарманы оқыту ерекшеліктері 7. 1.3 Көркем шығарманы оқыту барысында оқушылардың жас. ӘДЕБИ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ. Әдеби шығармаларды оқытуда мұғалімнің рөлі. Көркем шығарма әдебиеттің құндылығы. Көркем шығарманы. Көркем мәтінді филологиялық талдау тіл мен әдебиеттің түп қазығына тартатын ортақ қасиеттерге сүйене отырып, сөз бен мәтінге филологиялық негізгі және. Көркем шығармармаларды тек қана оқып қоюмен қатар жүйелі түрде талдау дағдыларын меңгерту тиянақты және терең білім берудің, оқушылардың танымдық ынтасын. Көркем шығарманы әдеби-теориялық талдау іс-әрекетінің технологиясы мен теориялық білімдері негіздерін қолдана алады; Жалпы білім беру үрдісінде. Cкачать: Әдебиет сабағында көркем шығарманы талдау әдістері. Ответственность за разрешение любых спорных моментов, касающихся самих материалов и их. Көркем шығармаларды оқыту түрлерімен танысу,олардың ерекшеліктерін көрсету. тарихи Курстық тұлғалық жұмыстың тұрғыдан мақсаты: 1.Шығарманың идеялық мазмұны мен көркем формасын тұтастай. Қазақ әдебиеті пәнінің әдістемесі. Қазақ әдебиетін оқыту методикасы. Кейіпкер бейнесін талдау. Көркем шығарманы оқыту әдістемесінің заңдылықтарын тұжырымдап. 1 Пәннің мақсаты мен міндеттері. «Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі» пәні бойынша студенттерге әдеби-тарихи, әдеби-теориялық мәліметтер мен практикалық дағдылар туралы жан-жақты түсінік. С.Сейфуллин өмірі мен шығармашылығын оқыту жолдары" атты оқу құралы, мәселелері мен көркем шығарманың тілін оқытудың Әдебиет сабағында көркем шығарма тілін.

жүректің туа біткен ауруларына жатады, жүре пайда болған жүрек ақаулары enbek kz, skills enbek kz заманауи қыз есімдері, ең үздік есімдер қыз балаға к какому царству относится человек, место человека в системе органического мира қазақстанның мәңгілік ел болуына қандай үлес қосамын, мәңгілік ел болу біздің өз қолымызда эссе олх астана - разное, олх астана - мебель столы даром эссе мен психологпын, шығармашылық психология эссе бір жүзді түрі, болжалдық сан есім на русском лимит переводов каспи детский, превышен лимит перевода каспи голд для ребенка

7 модульдік оқыту технологиясы - модульдік оқыту технологиясы жанпейісова [Читать далее...]

Модульдік оқыту технологиясының тиімділігі: 1) қысқаша сызбалар арқылы түсіндірілуі; 2) оқушылардың әрбір сабақта іс-әрекетін бағалау үшін диалогтық қарым-қатынас негізінде танымдық іс. Солардың ішінен бастауыш сыныпта кеңінен пайдаланы-латын технологиялардың бірі модульдік оқыту технологиясы болып Жанпейісова бойынша модульді оқыту. Назарбаев Н.Ə. «Қазақстан ± 2030» Жолдау. 2. Қазақстан Республикасының Білім Заңы. 3. Жанпейісова М.М. Модульдік оқыту.

7 модульдік оқыту технологиясы, модульдік оқыту технологиясы жанпейісова

Оқытудың модульдік технологиясы (В.М.Монахов) блоктық-модульдық технологиясы (Жанпейісова М.) Мысалы, қазақ халқына тән қазақ баласының 7 атасы, 7. Жанпейісованың «Технология модульного обучения» атты еңбегі жарық көрген. Модульдік оқыту технологиясы ойын түрлері арқылы баланың қиялын дамытуға, зейінін. Баяндама. М. М. Жанпейісованың модульдік технологиясын қолдану негізінде ойын арқылы оқыту. Қазіргі уақыттағы ғылым мен технологиялардың жедел. МодульдікМодульдік оқытуоқыту технологиясытехнологиясы (М.М.Жанпейісова)(М.М.Жанпейісова) 2. Модуль дегеніміз – қандай да бір. Мақалада математиканы оқытуда модульдік оқыту технологиясының тиімділігі жөнінде айтылып, оқу модуліндегі негізгі үш құрылымды бөліктері болып табылатын. Оқытудың модульдік технологиясы (В.М.Монахов) блоктық-модульдық технологиясы (Жанпейісова М.) Мысалы, қазақ халқына тән қазақ баласының 7 атасы, 7. М.Жанпейісованың «Модульдік оқыту технологиясының» маңызы ерекше екені мәлім. Себебі аталмыш технология әдістері оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге.


пән мұғаліміне арналған тақпақ
әлеуметтану ғылымының негізін салушылар
денсаулық ағылшынша
казнпу стоимость обучения 2024
қазақстандағы ғимараттар атауы

.
==============================================================

~~~~~ ауыл мен қала әбдіжаппар әлқожа ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.